FlBeat
ads ads ads
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید: flbeatir@
جستجو

خبرنامه
news
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

آمار سایت
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 2561
کل نظرات کل نظرات : 5350
آمار کاربرانآمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 90
تعداد اعضا تعداد اعضا : 35452

کاربران آنلاينکاربران آنلاين
آمار بازديد آمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 11,051
بازديد ديروز بازديد ديروز : 28,973
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل :2685
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 6504
بازديد هفته بازديد هفته : 11,051
بازديد ماه بازديد ماه : 773,816
بازديد سال بازديد سال : 2,640,949
بازديد کلي بازديد کلي : 23,815,134

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ي پيآِ ي پي : 54.157.205.247
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
پک های صوتی




آلبوم بیت از دی جی استرس بنام روتین
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازديد توسط
بیت اجتماعی سه ورسه نیازمندم 0 6 sonofdre026
بیت سبک های مختلف 0 3 mikaeil_apple
آموزش ساخت بک گراند کاور || دکتر گرافیک 3 33 drgraphic
موزیک ویدئو عید امسال (HD) 4 70 kamyabfun
{ بیت فوق العاده احساسی }{2} 1 200 iman1990
{ بیت فوق العاده احساسی }{3} + {پروژه} 1 252 farj4m
سوال درباره ی تغییر صدا 1 27 faahm
داستان ما منتشر شد! 1 33 tahataha
Back On Game - Hani Parsa | METAL 3 56 texity
تکست اجتماعی/پاپ روز نو از Texity 0 8 texity
میکس مستر رایگان پروژه کیوبیس 0 16 samsh
میکس مستر رایگان 0 17 abolcj
امیر ای اچ و میلاد سایمون - قلب بی رحم ( تنظیم علی سومیت ) 21 270 sajjad_051
ملودی بلالیم با ساز معروف(علیرضا زنگی) 0 26 robopoopi
آموزش ساخت موزیک ویدئو به زبان فارسی،تصویری 6 241 kamyabfun
کنسرت موسیقی دستگاهی مجید کیانی در نیاوران 0 20 fns4565
آموزش گیتار جاده یک طرفه از مرتضی پاشایی 0 22 fns4565
دانلود بیت گنگ ترپ شماره 108 بنام اوردوز 0 22 fns4565
دانلود بیت گنگ هیپ هاپ شماره 109 0 22 fns4565
دانلود آهنگ مهران مظفری به نام دیگه نیست (تنظیم: علیرضا فروزنده) 15 561 kamyabfun
تبلیغات

ads

تبلیغات

ads

چطور نمونه کارهایتان را برای یک کمپانی هنری ارسال کنید

   مناسب کاربرانی که در سبک الکترونیک کار میکنند

چطور نمونه کارهایتان را برای یک کمپانی هنری ارسال کنید

 

برای ان دسته از سازندگان موسیقی که می خواهند از پخش و توزیع اثار بدست خودشان فراتر بروند،

به وضوح یک پله ی پیشرفت وجود دارد: ارسال ترک هایشان برای کمپانی های بزرگ و امید به تایید

و انتشار ان. این کار ساده ای نیست. اما در مقاله ی امروز Daniel Sokolovskiy مدیر کمپانی هنری JOOF  با

ما چند اصل کلیدی را در اینباره درمیان می گذارد. با ما همراه شوید تا یاد بگیرید چطور به طور صحیح دمو های

اثار تان را برای کمپانی های هنری ارسال کرده با این هدف که پاسخ مثبتی دریافت کنید.

ساختن یک موسیقی عالی بخش اصلی از حرفه ی تولید کنندگان موسیقی است. بازاریابی،

شبکه های اجتماعی و دیگر ابزار تبلیغاتی فقط زمانی مفید هستند که موسیقی شما واقعاً عالی باشد.

اما زمانی که می خواهید با یک کمپانی ضبط معامله کنید فقط داشتن یک موسیقی عالی کافی نیست،

شما باید بدانید که چطور در زمین انها بازی کنید. در غیر این صورت احتمالا شما همانند تصویر پایین 

به یک ماهواره رادیویی تبدیل میشوید – سیگنال ها را با تمام قوا به بیرون پرتاب میکنید

اما هرگز سیگنالی به عنوان پاسخ دریافت نمیکنید.

sending-tracks-to-record-labels-640x360

بهترین تان را به نمایش بگذارید

بعضی تولید کنندگان فکر میکنند دمو یک برش یک دقیقه ای از یک ترک است، برخی دیگر انرا

به عنوان یک پیش نمایش از کار در حال تکمیل در نظر میگیرند. بگذارید در ابتدا برایتان روشن کنم که یک دمو دقیقا چیست.

دمو خلاصه ای کوتاه برای “یک نمایش خیره کننده” است – نمایشی از بهترین کاری که توان انجام انرا دارید.

می خواهم یک مثال از عکاسی برایتان بزنم. یک عکاس خوب هرگز قسمتی از عکسش را به مشتری نشان

نمیدهد و بگوید: “میدانید، این یک نمونه در دست تکمیل است، اما بعد از فوتوشاپ بهتر خواهد شد.”

پس وقتی نمونه ای را برای یک کمپانی ارسال میکنید، برای انها ایده و پیش نمایش ناقص نفرستید

و بگویید “من این کار را در صورتی که کمپانی شما علاقه مند باشد به سرانجام خواهم رساند”.

فقط ترک های کامل شده را ارسال کنید، ان هم در صورتی که اطمینان دارید این بهترین کاری بود که میتوانستید انجام دهید.

coredistributors01

تحقیق کنید؛ کارتان را برای کمپانی مناسب بفرستید

با کمال تعجب، اغلب تولید کنندگان اثار خود را برای کمپانی هایی میفرستند که ژانر متفاوتی

با انها دارند. ممکن است به نظر واضح بیاید، اما قبل از اینکه دکمه ارسال را بزنید کمی تحقیق کنید.

قبل از ارسال یک دمو اطمینان حاصل کنید که با سبک و محتوای ان کمپانی هم خوان باشد. چرا باید

یک کمپانی ترنس به دموی پر از بیس و درام  شما حتی گوش کند؟

بهتر است در زمان تولید یک ترک کمپانی خاصی را در ذهن داشته باشید. اما اگر تازه به این فکر

افتاده اید و نمیدانید موسیقی شما متناسب با کدام شرکت است، این پروسه جستجو را طی کنید:

  • پنج تا ده هنرمند با آهنگی شبیه به مال خودتان را پیدا کنید
  • چک کنید ان هنرمندان با چه کمپانی هایی کار کرده اند
  • ان کمپانی ها را بررسی کنید و به سایر اثاری که توسط انها منتشر شده گوش کنید

این فرایند را چند بار طی کنید و انگاه است که شما یک لیست عالی از کمپانی های هنری در

اختیار دارید که موسیقی شما به طور بالقوه متناسب آنهاست.

از راه های ارتباطی رسمی استفاده کنید؛ نه تلگرام، اینستاگرام و…

تمام افراد حاظر در صنعت موسیقی در شبکه های اجتماعی مختلف دارای حساب کاربری میباشند.

اما فقط به این دلیل که این حساب ها دکمه “ارسال پیام” دارند معنی ان این نیست که مدیران این

شرکتها می خواهند دموی شما را از این طریق دریافت کنند. در اصل ممکن است کاملا برعکس این موضوع صدق کند.

ارتباط کاری و خصوصی دو معقوله ی جدا از یکدیگر است و همه ی افراد علاقه ای به ترکیب این دو ندارند.

من پیشنهاد میکنم به حریم خصوصی افراد احترام بگذارید و دمو ها را از طریق پیام خصوص در شبکه های

اجتماعی ارسال نکنید. اگر این کار را کردید بدانید که احتمالا حتی پیام شما به دست ان

شخص هم نخواهد رسید – به عنوان نمونه فیسبوک پیامهایی که از طرف افرادی بدون تعداد مشخصی

از دوستان مشترک ارسال شود را مسدود خواهد کرد.

در عوض من پیشنهاد میکنم از راه ارتباطی رسمی کمپانی ها برای ارسال دمو ها استفاده کنید.

به وب سایت یا صفحه ی رسمی ان کمپانی بروید و در بخش ارتباط با ما به دستورالعمل ارائه شده

برای ارتباط دقت کنید. اگر انها تنها دمو هایی را که از طریق پر کردن فرم مخصوصی در وب سایت شان

ارسال شود بررسی میکنند، از طریق ان فرم اقدام کنید. اگر باید به آدرس خاصی ایمیل بزنید، ایمیلی به ان آدرس ارسال کنید و …

اگر رغبتی به دنبال کردن راه کاری که انها برای ارسال ترکها در نظر گرفته اند ندارید، این رفتارتان

برای مدیر ان شرکت معنا دار خواهد بود. ایا انها علاقه ای به همکاری با هنرمندی که توان پیروی

از راهنمایی ها و ارسال صحیح یک موسیقی را ندارد خواهند داشت؟ احتمالا خیر.

mass-mailing-template-640x360

پیام ارسالی خود را شخصی سازی کنید

بعضی سازندگان از روش ارسال ایمیل های یکسان برای انبوهی از شرکت ها استفاده می کنند،

به این امید که شانس این که در نهایت کسی ترک انها را انتخاب کند بالا خواهد رفت. به من اعتماد کنید

– امکان اینکه از طریق ایمیل های دست جمعی یک کمپانی مناسب و معقول کار شما را انتخاب کند بسیار، بسیار کم است.

فراتر از ان، من پیشنهاد میکنم پیام ارسالی خود را شخصی سازی کنید. به جای یک

“سلام، این دموی من است” ساده (که ممکن است این معنا را برساند که شما این ترک را برای

سایر شرکتها نیز ارسال کرده اید)، اسم ان شرکت را به موضوع یا نام اثر یا توضیحات ترک یا هر

جای دیگری که فکر میکنید مناسب تر است اضافه کنید.

اینکار بلافاصله این منظور را می رساند که این ترک به طور اختصاصی برای این کمپانی ارسال شده.

این خیلی مهم است! اگر شما اهمیتی به اینکه با چه شرکتی کار کنید نمیدهید،

پس به احتمال زیاد انها هم اهمیت چندانی به شما نخواهند داد.

screen-shot-2016-10-12-at-oct-12-13-47-am-640x379

یک پیام کوتاه اما اختصاصی بفرستید

تعجب خواهید کرد اگر بگویم به دفعات با پیام هایی شبیه به این روبرو میشوم:

سلام،

امیدوارم از ترک جدید من خوشتان بیاید

Sent from my iPhone

چه کسی این پیام را ارسال کرده؟ نام هنرمند اثر چیست؟ چه ترکی را ارسال کرده اند و هدفشان چه بوده؟

شما فقط میتوانید حدس بزنید! به احتمال زیاد چنین پیام هایی به نفع پیام های فراوان دیگری که

در صف قرار دارند نادیده گرفته میشود. فراموش نکنید، کمپانی های معتبر و خوش آوازه روزانه هزاران دمو دریافت میکنند!

اما خواهشا یک نامه بلند بالا هم ننویسید. بهترین کار این است که مختصرا خود را معرفی کنید،

چیزی درباره ی ترکتان بگویید، و بگویید چرا انرا ارسال کرده اید. بد نیست چند هنرمند یا ترک هایی

را که برای این کمپانی هستند و به انها علاقه دارید را نام ببرید، این نشان می دهد که شما از

طرفداران این کمپانی هستید و علامت خوبی است.

این یک قالب است که شما میتوان برای پیامهای خود از ان استفاده کنید:

  • یک پاراگراف کوتاه درباره ی خودتان
  • یک یا دو جمله درباره ی دمو
  • یک امضا به همراه لینک وبسایت اصلی تان

لینک بفرستید، نه فایل

هرگز و هرگز فایل صوتی تان را از طریق ایمیل ارسال نکنید. برخی ایمیل سرور ها محدودیتهایی

برای حجم فایل ارسالی دارند، با این کار این ریسک وجود دارد که ایمیل شما اصلا به دست انها نرسد.

همچنین ممکن است غیر حرفه ای به نظر برسید.

من توصیه میکنم فایل خود را بر روی یکی از میزبان های معتبر و قابل اطمینان

همچون SoundCloud، Dropbox، Google Drive و… . مطمئن شوید که اسم فایلتان به درستی شامل

اسم هنرمند و اسم ترک باشد به جای یک اسم گنگ مثل “ID1.mp3”.

به شخصه از همه لحاظ SoundCloud را ترجیح میدهم. اما در هنگام کار با SoundCloud

سه چیز را باید در نظر داشته باشید:


گزینه ی دانلود را روشن کنید. گوش دادن آنلاین بسیار کارآمد است، اما گاهی شخصی

 که تصمیم گیرنده است میل دارد این ترک را دانلود و در شرایطی دیگری مثل یک

 پرواز طولانی انرا مجددا بررسی کند.

فایل خود را خصوصی نگه دارید. کمپانی ها به دنبال چیز های انحصاری هستند که

تا به حال کسی به انها گوش نداده است، پس بار گذاری یک فایل به صورت Public

به شدت شانس شما را برای امضای یک قرار داد کاهش خواهد داد.

مطمئن شوید که لینک صحیح را ارسال کرده اید. این یک اشتباه همگانی است:

برای گرفتن یک لینک خصوصی باید برروی گزینه ی “Share” کلیک کنید و سپس متن

درون قسمت “Private Share” را کپی کنید. مجددا لینک را چک کنید. متن ان باید یک

سری اعداد تصادفی در انتها داشته باشد. در انتها با یک مرور گر متفاوت لینک را تست کنید.


 اگر تنها متن درون آدرس بار مرورگر تان را کپی کنید به غیر از خودتان همه با چنین صفحه ای روبرو میشوند:

screen-shot-2016-10-12-at-oct-12-19-20-am-640x377

صبور باشید + یاد بگیرید پاسخ منفی را بپذیرید

انتظار نداشته باشید که بلافاصله به شما پاسخ بدهند. بر حسب اداب و رسوم تجارت

حداقل یک هفته انتظار برای دریافت پاسخ عقلانی است. این یکی از تفاوتهای اصلی میان چت کردن

با یک دوست و ارتباطات کاری است. به خاطر بسپارید که اکثر مدیران کمپانی ها خود یکی از هنرمند

فعال هستند و برنامه انها به دلیل تولیدات و اجراهای خودشان بسیار شلوغ است.

اگر در طول دو تا سه هفته پاسخی دریافت نکردید عیبی ندارد یک نامه یادآوری برای انها ارسال کنید.

اما اسیر این توهم که هرگز انها به شما پاسخی نخواهند داد نشوید. نگذارید این دست افکار شما را دلسرد کنند

– اگر ترک شما عالیست، به خوبی تهیه و تنظیم شده و کاملا با ژانر ان کمپانی همخوان است، پاسخ دریافت خواهید کرد.

به عنوان یک هنرمند فعال، به خوبی میدانم گرفتن پاسخ منفی یا عدم پاسخ در چه حد ازار دهنده است.

اما از گرفتن پاسخ “نه” نترسید. پاسخ منفی را بپذیرید و دریافتن اینکه چه چیزی موثر و

چه چیزی بی فایده است به رشد شما به عنوان یک سازنده کمک شایانی خواهد کرد.

Daniel Sokolovskiy یک سازنده موسیقی به سبک سایترنس و دی جی است که با

نام مستعار Daniel Lesden نیز شناخته میشود. او علاوه بر مدیریت کمپانی JOOF یک

برنامه با عنوان  Rave Podcast در رادیو Digitally Imported اجرا میکند و تجاربش را نیز در وبلاگ شخصیش به اشتراک میگذارد.

 


 منبع : تاپ پرشین دی جی

 

 


درباره : دیگر مطالب... , نرم افزار و مقالات آموزشی ,
برچسب ها : dj , djs , persian djs , top persian djs , top persiandjs , Top_Persian_Djs , toppersiandjs , toppersiandjs.com , tpd , برترین دی جی های ایرانی , برترین دیجی های ایرانی , تاپ پرشین دی جی , چطور نمونه کارهایتان را برای یک کمپانی هنری ارسال کنید , چگونه به یک دی جی حرفه ای تبدیل شوید , دی جی , دی جی ایرانی , همه چیز درباره ی موسیقی الکترونیک ,

255 شنبه 01 آبان 1395 استرس نظرات ()
ارسال نظر برای این مطلب
Reza soleimani 1395/8/9
منظورتون از این کمپانی ها همین آونگ و رادیو جوان و این چیزاست ؟
اینا که آهنگ پخش میکنن . تازه پول هم میگیرن
پاسخ : خیر ..کمپانی های واقعی که شرکت دارن و....
مسکین علیزاده 1395/8/6
منظورتون از این کمپانی های هنری کمپانی های خارجی هم هست؟؟
اونوقت اگر کارهامون رو قبول کردن چه اتفاقی میوفته؟
لطفا واسه اونایی که کمتر اطلاع دارن یکم واضح تر توضیح بدید
ممنون
پاسخ : کاراتون در سطح جهانی پخش میشه از لیبیل و برند های معبر مثل سونی و....
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
آموزش های تصویری

اف ال استودیو 11

آموزش اف ال استودیو 12 فارسی

آموزش اف ال استودیو 12 انگلیسی

تئوری موسیقی

ادوب ادیشن

استودیو وان

آموزش میکس و مستر با زیرنویس فارسی

آموزش صدا برداری با زیر نویس فارسی

آموزش افتر افکت فارسی

تبلیغات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
    آرشیو
  • 1396
  • 1395
  • 1394
  • 1393
  • 1392
  • مطالب ویژه سایت
    آلبوم بیت بنام روتین



    بیت هیپ هاپ بنام عقب گرد



    بیت گنگ بنام لانتوری



    آلبوم بی کلام کبود
    هرگونه کپی برداری از قالب و مطالب ممنوع است و پیگرد قانونی دارد
    X بستن تبلیغات

    ابزار وبمستر

    برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید